Friday, December 11, 2009

ללכת עד הסוף. כמעט...

אנשים מוכנים ללכת רחוק עבור האמנות שלהם, עבור התשוקות שלהם ועבור אהבותיהם. מאחר והעבודה שלי אהובה עלי ביותר ומספקת אותי מאוד - ואני כידוע, מעצבת בגדי הריון - החלטתי לעשות מעשה ו... להיכנס להריון! בפעם השנייה בחיי. זאת על מנת שאוכל ללבוש ולדגמן את הבגדים שאני יוצרת בשמחה ובששון, כמובן!

טוב, גילוי נאות: אני לא ב-א-מ-ת בהריון. אני עוטה על עצמי בטן מפלסטיק, שמדמה הריון אמיתי בחודשים מתקדמים בדיוק רב והינה אביזר מוכר בקרב כל העוסקים בתחום. ה"בטן" הזו משמשת בעיקר בצילומי קולקציה, במקרה (וזה בדרך כלל קורה) שהדוגמנית שנבחרה לצילומים איננה בהריון. מאחר והדוגמנית שנבחרה ולוקטה בקפדנות רבה לפוסט זה לא יכלה להגיע לצילומים החלטתי חיש קל להתאבזר בבטן ולמלא את מקומה.


ואם אנחנו כבר עוסקים בדוגמנית, ברצוני להזכיר לכן שהקריאה הפתוחה לבחורה היריונית וחיננית עומדת בעינה. אשמח לצלם את מי מכן שנמצאת בהריון מתקדם ומעוניינת בסדרת תמונות הריוניות ושיקיות למזכרת, לבושה בבגדי ההריון של La Robe bleue, תמונות שיפורסמו גם בבלוג זה לגאוותי וגאוותכן. מבטיחה לכן טיפול של נסיכות וכיף בצילומים. לרציניות בלבד!




אז מאחר שהתעוררתי הבוקר "בהריון" ושום דבר מהבגדים הרגילים שלי לא עלה עלי ולא הצליח לכסות את הבטן, פניתי אל קו בגדי ההריון שלי ובחרתי מכנסי שרוואל בצבע חום מעורב, נוחים להפליא. המכנסיים מעוצבים בגזרת מעטפת ומעוטרים בכיווץ קטנטן ומעניין בחלקם נתחתון (ראו גם תמונה אחרונה). ניתן ללבוש את המכנסיים בשילוב עם עליונית קצרצרה מאותו הבד, הנלבשת מעל חולצה ארוכה או גולף, כפי שניתן לראות בתמונה הבאה.
כפי שאתם רואים בתמונה, גם ללא בטן המכנס והעליונית מתאימים לי... אני מן הסתם לובשת רוב הזמן פריטים שונים מהקולקציות שלי. כך שממש לא צריך להיות בהריון כדי ללבוש La Robe Bleue!

כמו כן, הצעת לבישה נוספת היא שילוב של המכנסיים עם עליונית סריג, רומנטית וקלילה, בעלת סלסלות, הנקשרת בחלקה הקדמי וניתנת ל"כיוונון" בהתאם לבליטה החמודה שאת נושאת בקידמתך. את אופצית הלבישה הזו ניתן לראות בתמונות שלמעלה. הנעליים שהחלטתי לשלב הפעם הינן נעלי בובה חומות, שיתאימו לבד החום וגם להריון המתקדם שלי שכבר לא מאפשר לי לנעול נעלי עקב
...

<

לסיום אאחל לכם סוף שבוע שיקי ואופנתי בהריון (או עם בטן דמוית הריון) כאשר הגשם מיתדפק על החלונות ואתם מכורבלים היטב בפוך. רק אל תשכחו ללבוש משהו נחמד כשאתם יוצאים מהמיטה!

People are willing to go a long way for their art, for their passions and for their love. And since I love my job and feel very fulfilled by it - and I am a designer of maternity clothes - if for some reason you have forgotten - I decided to take a big step and get pregnant, for the second time in my life. That is, in order to be able to wear and model the clothes I design, with pride and joy, of course.

Well, o.k. ... I'm not really pregnant. I am wearing an artificial belly, which simulates a pregnant belly very precisely. This belly is a well known 'prop', which is used mainly for collection photo shoots. If the model who was chosen to model the collection is not pregnant - and that usually is the case - we put this belly on her and BAM... everyone suddenly congradulates her and asks her when is she due...

And since the real pregnant lady who was supposed to model for this post did not show up at the last minute I quickly put on the belly and decided to fill in for her. If we are on the subject, may I remind you that my call for "lovely pregnant ladies" is still open. If any of you would like to have here pregnant pictures taken, all dolled up and wearing La Robe bleue designs, feel free to contact me. I promise you a good time and also a nice memento from your pregnancy.

So, since I woke up "pregnant" today, and couldn't fit into all my regular clothes I quickly turned to my maternity line and chose these mixed-brown harem pants which have a wrap shape on top and are detailed with a cute little gathering at the lower part of each side. The pants are extremley comfy and can be worn with either a nice little bolero, made from the same brown fabric, over a turtleneck, or, another option is with a tie-front knit top with ruffles (presented in the first few photos).
As you can see in some of the pictures, the clothes also fit me without the 'fake belly', so you really don't have to be pregnant to wear La Robe bleue...

To wrap things up. I shall wish you a chic and warm weekend!

No comments:

Post a Comment