Monday, March 15, 2010

על תערוכה ,קולקצית חורף2010/11...בפריז הקרה!



אז זהו... זה כבר מאחורינו. תמיד לפני תערוכה יש לחץ כזה שההפוגה שבאה אחריו נעימה כל כך, שאני כבר רוצה שוב ומסכימה ללחץ הבא אחריו בכל עונה...
, אז למי שלא יודע(ת), הצגנו לא מזמן את קולקצית סתיו חורף 2010 בפריז הקרה בתערוכת בגדי ילדים והריון ה -Playtime. חזרתי למספר ימים לעיר שבה חייתי שנים רבות,לחברות, לנופים, לשפה ולמאכלים, הכל התקבל בברכה.
רק הקור היה קשה מנשוא.

אבל המטרה חשובה מכל... לקוחות ותיקים, חדשים וכאלה שעדיין רעיון פתיחת חנות עדיין בחיתוליו, כולם התקבצו סביב הסטנד הקטן של La Robe Bleue, כולם פה אחד הסכימו שוב שהעיצובים שלנו הם שונים מהאחרים.
צבעי הבז והורוד העתיק בשילוב טורקיז אמיץ שלטו בהתמזגו עם הבדים הרכים שהיו ברובם עם ברק כלשהו..לעיתים עם לורקס. שיק ושיק ועוד שיק. נוח ושיק.מניקות ונישארות שיק. איך זה אפשרי?

אחד המאפיינים החזקים מזה 6 שנים של המותג, לאורך כל 12 הקולקציות שעיצבתי לחברה הוא השיק.
כן , גם כשאני יוצאת לקנות רק קוטז במכולת אני ניראת שיק. נוח ושיק.
לרבות מאיתנו, נידמה שבכדי להראות טוב ולהשאר מטופחת יש להתאמץ מאוד, וחבל.
כפי שאנו מתרגלים לצחצח שניים או ללכת למכון הכושר לשיפור מצב הרוח , הבריאות והגיזרה, כן אפשר עם הרגלים נכונים להראות מטופחת גם ללא מאמץ גדול .
על אחת כמה וכמה בתקופת ההריון, תקופה שבה בגדי הריון נמצאים בשפע .אך הגוף החדש, הזויות החדשות שצצות להן, הפרופורציות המפתיעות של הגוף החדש, עלולות לתעתע בנו.
זה הזמן לבחון את גופינו ולנסות,אולי בסיוע מקצועי ,להבין מה יחמיא לנו בלי שום קשר לצווי האופנה.
זה בשביל ההתחלה.
השלב הבא , הוא לנסות להבין איך לשלב דברים. להעיז, לבחון , לסקור ובקיצור לחקור.
לחקור היא מילת המפתח להכל. לצורך כך יש להתעדכן מדי פעם... נשמע לכן אפשרי?
אני מוכנה לעזור !

No comments:

Post a Comment